November 19, 2010

And I'm free, free fallin', fallin'..

Har min sista tent i Singapore (och högst antagligen sista tent på cirkus ett halvår) om en halv timme - och kan ärligt säga att jag aldrig aldrig varit såhär oförberedd. Men det är ju bara godkänt/underkänt som gäller, och de brukar inte underkänna utisar, har jag hört. Right? Here's to hoping!

Ja, min huvudpoäng var egentligen att jag efter det här (om två timmar) är färdig med skolan för typ 10 månader framåt. Sjukt! Och det betyder också att utbytet är officiellt slut, och att jag är halvvägs i mitt äventyr, och att del två av yreriet börjar; resandet! Men mer om det senare!

I have my last exam in Singapore in half an hour, and I can honestly say I've never been worse prepared. But I'm only in for pass/fail, so what's the point really? Really? Here's to hoping! Point being, after this I will free, officially done with my exchange, half way through my adventure, and part two; the traveling is about to start. But more about that later!

1 comment: